Thursday, February 9, 2012

Wanita dan Komputer

Sebelum anda membaca apa-apa, sila ambil perhatian bahawa ini bukanlah untuk merosakkan atau mengurangkan peranan penting wanita dalam masyarakat kita. Baca di bawah hanya sebagai jenaka dan tidak lebih. Ini adalah bertujuan semata-mata untuk ketawa.

Wanita adalah unik dalam banyak cara (saya maksudkan berbeza berbanding kaum lelaki) dan keunikan ini khusus atau ciri-ciri tertentu yang merujuk kepada apabila menyamakan seorang wanita untuk komputer peribadi.

1) Seorang wanita adalah seperti komputer dan dia berharga lebih daripada apa yang anda fikir ia.

2) Seorang wanita menyerupai komputer peribadi bahawa dia tidak akan melakukan apa yang anda fikir .

3) Komputer seperti wanita: selepas anda telah mempelajari menggunakannya dan kemudian tidak boleh melakukannya tanpa mereka, anda mendapati bahawa satu tidak cukup.

4) Sesetengah komputer, seperti sesetengah wanita, memberi khidmat kepada ramai orang.

5) Anda boleh mancipta keajaiban dengan kedua-duanya dengan perlahan-lahan menggunakan jari anda jika anda hanya tahu kod yang betul.

6) Jika anda tidak aktif dengan mereka selama lebih daripada lima belas minit, mereka pergi (sleep) .

7) Seorang wanita adalah sama seperti sebuah komputer: anda gembira dengan apa yang anda ada, tetapi apabila anda melihat apa yang kawan-kawan anda ada, anda pasti anda mahu apa yang mereka ada.

8) Wanita adalah seperti komputer yang setiap hari program baru keluar menjanjikan untuk merevolusikan pengetahuan anda dan penggunaan mereka, tetapi selepas menghabiskan wang yang lebih banyak anda sedar bahawa tiada seorang pun daripada mereka bekerja lebih baik daripada yang lama yang anda miliki sebelum.

No comments :

Post a Comment