Friday, December 10, 2010

FUHH!!

Aku pun tak pasti apa yang nak terjadi nanti. Fuh ,
Sehari seebelum SPM dah kena keracunan makanan . BM , BI , SEJ , fuh .. seminggu baru aku fully recovered, sihat la . pun masih pening-pening .

Physic , Kimia , Bio
Semua rasenye soalan sedang-sedang hampir nak ke tahap susah giler. maknenye susah la.

Sejarah nasib la..

Meiosis I
Aku tulih Meiosis je .
Primary structure protien
Primary protein
Secondary structure protein
Secondary protein.

so 3 markah gerenti hilang dekat biology .

Harap kerajaan meneruskan 'agenda' mereka.
Amin.


Haha dah lain maksud dah..

Seminggu Spm dah cuba sebaik mungkin .
keracunan makanan dah buatkan aku lemah semangat.

3 hari tak boleh makan .

Rasa macam dah nak shut down .

Rupanya ada orang yang shut down dulu .

Al-fatihah .

Naim, ada lagi empat puluh hari mungkin dia ada kat rumah .
Aku ingat sempat la, nak ajarkan dia Math . Benda yang dia tanya
'coordinate' . Masalah dekat bahasa Matematik ni .

Sambung cerita .
Lepas tu mak bapak aku pulak hadapi perkara yang sama .
Macam ambil penyakit ak pulak .

Betapa aku menahan kentut di dalam dewan .



Ya Allah, permudahkanla aku dan rakan-rakan

Amin.

Kalaulah dapat 'Straight A' macam main poker tu .
Aku tak tahu nak buat apa .
Macam mana nak tunjukkan kesyukuran dekat Allah .

Tapi kalau tak dapat takpa la.
Ada hikmah .

No comments :

Post a Comment