Wednesday, October 26, 2011

Najwa Latif minat aku lah .. =)

Maka bercutilah aku dengan beberapa hari .. Hmm .. sebulan lah lebih kurang .. Malas la nak cari kerja .. tiada kawanlah ..
So aku habiskan masa dengan install macam-macam benda lah .. JAVA, ANDROID, ECLIPSE etc ..
Walau aku tak tahu guna ..

Aku cuma nak tunjuk macam mana nak tipu orang .. dengan Google Chrome .. hehe ..

TEKAN kat GAMBAR tu kalau tak clear .. :)



haha .. tengok Najwa Latif pun minat aku lah ..

haha .. tipu je aku buat macam ni lah (bagi yang tak tahu ye )



pergi ke TULISAN tu .. pastu kasi dia BIRU .. the RIGHT CLICK la ..
tekan INSPECT ELEMENT ..


lepas tu nanti dia keluar macam ni .. kemudian tgok kat yang biru
cari yang macam ni   [>....<] 



Double Left CLICK ...


Taip lah , apa yang korang nak .. ^_^ ..


akhir sekali tekan ENTER .. pastu print screen .. sebarkan kat kawan2 .. hehe

No comments :

Post a Comment