Saturday, June 25, 2011

Tidur Luar Macam apa Ntah

Terpaksa tidur luar.

hari Jumaat malam sabtu . Lepas basuh baju Fauzey ajak keluar ke sungei Wang . Aku pun bersetuju sebab kononnya aku na bali rumah lepas tu . Kira nak murah tambang teksi la . Lepas tu boleh la pergi rumah kakak . Tiba-tiba aku lupa hala tuju . so i Follow la .
.
Dari Sri Rampai pergi ke Dang Wangi lepas tu tukar Train (entah apa ntah) Haha . Walaupun aku pernah pergi tapi ingatan aku tak berapa nak kuat sangat sebenarnya .

Lepas tu turun ls di Bukit Bintang . Pergi ls jumpa awek2 Fauzy di Time Square . Yang kelakarnya aku duduk KL tapi tak pernah pergi tempat macam ni . Biasanya orang lahir bulan 7 ni memang suka duduk rumah je . Maklumlah membazir sahaja keluar tanpa hala tuju . Sesungguhnya aku budak baik . Hehe .

Aku nak cari P1 4G aulet di Sungei Wang tapi tak jumpa pulak (nak bayar bil) . aku Followlah mereka dengan penuh harapan dapat jumpa orang P1 . Haha .

Huhu . Aku teringat time Aku , Reza dan Hasif dulu keluar ke Sungei wang . Sedih ni .. Tapi kami budak baik .

So lepas window shopping(teman perempuan DDPG ) kami pun terkandas di situ(TS) sambil2 tengok org maen skateboard . Dah pukul berapa nak balik tak boleh sebab nanti kena saman .

Ghaza di lantik menjadi ketua . Mula2 pergi Pavilion (aku dah pergi tapi lupa jugak: Iemad kita pernah pergi bersama)
Lepas tu taman kat Isetan . Berlonggok la kami di taman itu .
baru aku rasa hidup orang yang takda rumah . Di halau ke sana dan di halau ke situ . Penat kaki berjalan .
Malam itu masa lepak(qiamulail) masing-masing melakukan muhasabah diri dan nasihat-menasihati . Setelah lama aku berkelana, akhirnya aku redha yang aku telah terkandas dan aku menerima ujian Allah .

Pukul enam naik teksi pulang ke asrama . Yang tak bestnya masuk 1 teksi enam orang . konon nak jimat la tapi ada ke patut dia charge 2 kali ganda tambah seringgit . Haha . Nasib baik India, memang biasa makan duit tak berkat ni . Sedangkan sebenarnya boleh naik teksi lain , Tapi ada hikmah kot .Sampai asrama apa lagi balun la tido yang tak cukup tu . Serik tak nak buat lagi ..wei..

No comments :

Post a Comment