Saturday, January 21, 2012

Saya dah jatuh cinta lah ~ (MassoDasuki)

 Assalamualaikum hari ni saya nak cerita fasal seseorang yang saya kenal di Facebook . Saya tak pasti lah macam mana rupa sebenarnya . Tapi apa yang saya tahu dia seorang yang manja , matang dan tabah orangnya .

Saya mula berkawan di FB pada 1 September 2011 .



Kami baru sahaja berkenalan , dia memang peramah . Walaupun kadang-kadang saya sibuk dia akan tegur saya di IM . Mula-mula memang rasa macam nak marah tapi tak jadi sebab dia terlalu manis orangnya .

Selepas itu saya pun buat lagu lah untuk dia ~






Lepas tu saya main guitar pulak .. Lagu dia jugak ~




Ni lagu di tuju khas untuk dia jugak ~




p/s : saya sayang awak ina .. :-) .. 21/01/12

2 comments :

  1. tak boleh la nak cerita lebih2 .. huahaha .. nanti ada yang jeles ..

    p/s: hati saya ni , saya biarkan kosong untuk dia isi ..

    ReplyDelete