Thursday, May 5, 2011

 Bzzzzzzz.. aku nak mengarut takda idea dan takda benda .. otak kosong tak nak fikir ..  Buat masa ni entahlah .. Agak strees walau aku tak tau kenapa .. Sedang menunggu tarikh keramat 11 Mei 2011 ..(jangan tekan takda kena mengena) .. Haha .. aku baca !! Mei ni Tawaran IPT secara besar-besaran ..

 Tak suka2 .. Aku tak suka perangai aku yang banyak cakap dengan perempuan . Aku tak suka cerita hal personal dan membabitkan keluarga . Cuma untuk seseorang yang spe"sial" saja boleh .

Pertukaran Topik ....>>

 Aku nampak motor Kawasaki hijau harga cash RM 4500 .. pergh macam tipu je ..
Motor besar macam tu RM 4500 je .. ( walau takde duit pun tetap cakap je )

Pertukaran Topik >>

Aku sedang mencari identiti diri .. Aku nak jadi apa besar nanti ..

Pertukaran Topik >>>

 Aku benci tapi masih berharap ... macam lagu ni..

No comments :

Post a Comment