Monday, March 28, 2011

WanitaKu??

Aku suka perempuan yang tak pandai !!

Kenapa mcam pelik sahaja bila ada orang yang cakap macam tu .

Lelaki itu di kenali lelaki apabila mempunyai ego . Dan Wanita itu di kenali wanita apabila mempunyai sifat mengalah . (Pendapat aku la)

Cuba bayangkan jika seorang wanita itu pandai . Pastinya dia akan menjawat jawatan besar . Apabila jawatan dah tinggi pastinya ego lebih tinggi . Bila suami isteri dah ego . Hancurlah masjid yang di bina .

" Bila dah ada wang dan rumah sendiri . Bila kena tinggal laki(bercerai) nanti tidaklah hidup merempat" Itulah ayat wanita zaman kini . Berdasarkan ayat yang dikemukakan sudah pasti wanita itu akan/ingin "berecai" .

Sebab itulah aku tak suka perempuan pandai . Dan aku rasa perempuan pandai pun takkan suka dengan aku .hahahha

Wassalam..

No comments :

Post a Comment