Wednesday, March 23, 2011

Apa aku rasa!!!!

Result dah keluar tapi aku tetap tak puas hati .. Dalam hati aku ni cakap examiner bias atau takdir yang bias.

Macam orang gila aku masa nak peksa .. tapi result tak de la mengancam .. Bodo punya daging .. aku makan kau seminggu aku sakit.. Dah la spm , cari hari lain tak boleh ke .. Family aku pun sakit ..

Haha

Bagi aku result tu bukan perkara penting pun .
Bila terkenangkan usaha aku yang gila-gila tu . Takda sedih sangat . Takda rezeki la maknanya tu ..
Tabah jugak aku ni.. Haha .. padan muka, trademark aku dah tercapai la tu ..

So, kepada calon spm tahun ni .. Pegi la tusyen, jangan jadi macam aku .. haha .. *no money no gain la*.. dapatkan soalan target* dan semua perkara yang boleh korang buat. Tak payah download soalan .. buang masa je .. Ngantuk pulak tu ..

physic, kimia, bi B+ .. apa salah aku .. jadila A-

The world is always bias to me.. =.='

I shoot to star in hope if i cannot reach it.. I`ll fall to the moon .. But why i feel that i still on earth?

No comments :

Post a Comment