Wednesday, August 1, 2012

Aku tahu siapa Aida Arissa Bukhari ?


 Tajuk ni macam hangat je dekat Facebook . Tapi betul ke wujud atau tak ? Untunglah siapa yang dapat tengok blog apa cer dia tu . Hehe .

Jadikan iktibar dalam tragedi Oktober ni. Supaya kurangkan gambar-gambar yang tidak perlu dan tak ada motif . Macam gambar muncung-muncung bibir tu an ~



Baiklah kepada rakan-rakan di Facebook terutamanya wanita berhati-hatilah dalam share gambar-gambar anda di Facebook. Mungkin anda boleh share gambar seperti tempat yang anda lawati atau makanan yang anda makan.

Ada satu Quote yang aku  baca "Jangan di tanya mengapa perempuan terlalu banyak mengambil gambar, kerana bagi mereka semua itu adalah kenangan indah untuk di lihat di hari tua"

Tapi aku rasa macam tak perlu je, kalau setiap jam nak tangkap gambar depan webcam . Muka tak berubah pun . (sebenarnya aku pun buat macam tu, untuk dapatkan DP yang nampak mahal dan edit sikit bagi nampak kacak).

Pasal Profile Aida Arissa Bukhari aku tak tahu lah sangat . Dalam fikiran aku cuma satu hoax untuk naikkan trafik blog orang-orang yang tulis tu .

Ayat yang aku baca :

PERHATIAN !! satu nasihat untuk perempuan sahaja. Jangan approve akaun bernama Aida Arissa Bukhari.. dia dikenali sebagai Tauke Chun. dia didakwa mencuri gambar-gambar perempuan di facebook sebelum masukkan ke dalam blog ape cer. dia buat cerita Seks Melayu untuk jatuhkan maruah perempuan.Hati- hati
, dia suka mencuri ...gambar cun , bertudung , seksi dan lesbian, bogel dan masukkan dalam blog di.........a.... Kalau anda sedar gambar anda ada didalam blog dia , anda kena buat report polis sebelum pergi aduan kepada cybersecurity malaysia.. Sila sebar kan kepada teman2 , serta adik beradik , saudara mara , keluarga tersayang ! ( c0py & paste )

Tapi rasa kes ni mesti dah lama an ~ Sorry la aku baru perasan .. boring2 ni an .. blog sekejap ..

No comments :

Post a Comment